Nabory

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki wodno-ściekowej

Urząd Gminy w Buczku, 98-113 Buczek, ul. Główna 20 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki wodno-ściekowej
w pełnym wymiarze czasu pracy

 

 

1.Wymagania niezbędne:

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych,

- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku:

  • inspektora – wykształcenie wyższe  i co najmniej 3 letni staż pracy lub wyksztalcenie średnie i co najmniej 5 letni staż,
  • podinspektora – wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 3 letni staż pracy;

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.

 

2. Wymagania dodatkowe:

- mile widziane wykształcenie wyższe,

- preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej,

- dobra znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę
i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, prawo ochrony środowiska, o finansach publicznych,,
o samorządzie gminnym, Prawo Zamówień Publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego,

- obsługa komputera i kserokopiarki,

- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,

- prawo jazdy kat. B,

- kreatywność, komunikatywność, dokładność.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw administracyjnych i gospodarczych związanych z zajmowanym stanowiskiem.

2. Obsługa klientów w zakresie: wystawiania faktur z tytułu dostawy wody i odprowadzania ścieków, wprowadzania zmian do ewidencji odbiorców sporządzania umów rozpatrywania reklamacji.

3. Dokonywanie okresowej kontroli ujęć wody, przepompowni, stacji hydroforowych, oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków – planowanie niezbędnych remontów i konserwacji.

4. Przyjmowanie zgłoszeń odbiorców dotyczących awarii urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych i zlecanie konserwatorom ich usuwanie.

5. Organizowanie i nadzór nad usuwaniem awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.

6. Właściwe i ekonomiczne zużywanie materiałów do usuwania awarii.

7. Prowadzenie ewidencji obiegu wodomierzy (raportów z wymiany) oraz kontrola ich odczytów.

8. Dopilnowanie okresowej legalizacji wodomierzy.

9. Wydawanie warunków technicznych na wykonanie przyłączy do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.

10. Uzgadnianie projektów przyłączy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.

11. Dokonywanie odbioru wykonanych przyłączy oraz prowadzenie ewidencji protokołów odbioru.

12. Sporządzanie wymaganych sprawozdań i analiz ekonomicznych oraz sprawozdań statystycznych.

 

4. Warunki pracy:

1) umowa o pracę zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530);

2) pełny wymiar czasu pracy;

3) wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r.
w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960) oraz obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Buczku;

4) praca wykonywana będzie: poniedziałek od 8.00 do 16.00, wtorek-piątek od 7.30 do 15.30, przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetleniu naturalnym
i jarzeniowym, siedząca wymagająca wymuszonej pozycji ciała w siedzibie Urzędu Gminy, na parterze, budynek piętrowy bez windy.

 

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Urząd Gminy w Buczku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2023 r. przekroczył 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2) list motywacyjny wraz z danymi do kontaktu poświadczony własnoręcznym podpisem,

3) kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe (kursy, szkolenia) potwierdzone za zgodność własnoręcznym podpisem,

4) oświadczenie o:

- posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- niekaralności za przestępstwa umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności,

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,

- braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym

w ogłoszeniu o naborze,

- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

- oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.

 

7. Pozostałe postanowienia:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Buczku ul. Główna 20, pokój nr 17 lub przesłać pocztą na w/w adres w terminie do dnia 29 września 2023 r. do godz. 14.00, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki wodno-ściekowej w Urzędzie Gminy w Buczku”.

Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wskazanych w ogłoszeniu
o naborze dokumentów, oraz oferty, z których wynika, że kandydat nie spełnia wymagań wskazanych w ogłoszeniu, podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego.

 

Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również brak podpisu na
oświadczeniach, liście motywacyjnym i kwestionariuszu oraz brak potwierdzenia
dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny
wstępnej.

Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

 

Kandydat wybrany w drodze naboru do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na swój koszt z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Wszystkie informacje o konkursie dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej https://buczek.bipgmina.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Buczku.

 

Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Buczek.

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do akt osobowych.  Pozostałych kandydatów odesłane pocztą.

 

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną
w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym
w ogłoszeniu o naborze.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 043 6774491.

 

 

Buczek, dnia 12 września 2023 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 września 2023 14:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomira Orzepińska
Ilość wyświetleń: 430
12 września 2023 14:23 (Sławomira Orzepińska) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_nabor.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 września 2023 14:22 (Sławomira Orzepińska) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata_na_pracownika_—_kopia.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 września 2023 14:19 (Sławomira Orzepińska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany