Urząd Gminy w Buczku, 98-113 Buczek, ul. Główna 20 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki wodno-ściekowej
w pełnym wymiarze czasu pracy
1.Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku:
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe,
- preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej,
- dobra znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę
i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, prawo ochrony środowiska, o finansach publicznych,,
o samorządzie gminnym, Prawo Zamówień Publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego,
- obsługa komputera i kserokopiarki,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
- prawo jazdy kat. B,
- kreatywność, komunikatywność, dokładność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw administracyjnych i gospodarczych związanych z zajmowanym stanowiskiem.
2. Obsługa klientów w zakresie: wystawiania faktur z tytułu dostawy wody i odprowadzania ścieków, wprowadzania zmian do ewidencji odbiorców sporządzania umów rozpatrywania reklamacji.
3. Dokonywanie okresowej kontroli ujęć wody, przepompowni, stacji hydroforowych, oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków – planowanie niezbędnych remontów i konserwacji.
4. Przyjmowanie zgłoszeń odbiorców dotyczących awarii urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych i zlecanie konserwatorom ich usuwanie.
5. Organizowanie i nadzór nad usuwaniem awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
6. Właściwe i ekonomiczne zużywanie materiałów do usuwania awarii.
7. Prowadzenie ewidencji obiegu wodomierzy (raportów z wymiany) oraz kontrola ich odczytów.
8. Dopilnowanie okresowej legalizacji wodomierzy.
9. Wydawanie warunków technicznych na wykonanie przyłączy do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
10. Uzgadnianie projektów przyłączy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
11. Dokonywanie odbioru wykonanych przyłączy oraz prowadzenie ewidencji protokołów odbioru.
12. Sporządzanie wymaganych sprawozdań i analiz ekonomicznych oraz sprawozdań statystycznych.
4. Warunki pracy:
1) umowa o pracę zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530);
2) pełny wymiar czasu pracy;
3) wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r.
w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960) oraz obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Buczku;
4) praca wykonywana będzie: poniedziałek od 8.00 do 16.00, wtorek-piątek od 7.30 do 15.30, przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetleniu naturalnym
i jarzeniowym, siedząca wymagająca wymuszonej pozycji ciała w siedzibie Urzędu Gminy, na parterze, budynek piętrowy bez windy.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Urząd Gminy w Buczku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2023 r. przekroczył 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) list motywacyjny wraz z danymi do kontaktu poświadczony własnoręcznym podpisem,
3) kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe (kursy, szkolenia) potwierdzone za zgodność własnoręcznym podpisem,
4) oświadczenie o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- niekaralności za przestępstwa umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
- braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym
w ogłoszeniu o naborze,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Buczku ul. Główna 20, pokój nr 17 lub przesłać pocztą na w/w adres w terminie do dnia 29 września 2023 r. do godz. 14.00, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki wodno-ściekowej w Urzędzie Gminy w Buczku”.
Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wskazanych w ogłoszeniu
o naborze dokumentów, oraz oferty, z których wynika, że kandydat nie spełnia wymagań wskazanych w ogłoszeniu, podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego.
Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również brak podpisu na
oświadczeniach, liście motywacyjnym i kwestionariuszu oraz brak potwierdzenia
dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny
wstępnej.
Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Kandydat wybrany w drodze naboru do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na swój koszt z Krajowego Rejestru Karnego.
Wszystkie informacje o konkursie dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej https://buczek.bipgmina.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Buczku.
Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Buczek.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do akt osobowych. Pozostałych kandydatów odesłane pocztą.
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną
w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym
w ogłoszeniu o naborze.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 043 6774491.
Buczek, dnia 12 września 2023 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025