ZARZĄDZENIE NR 172/2025 WÓJTA GMINY BUCZEK z dnia 23 października 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji w zakresie projektu uchwały w sprawie przyjęcia rocznego "Programu współpracy Gminy Buczek z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026 Na podstawie art. 5 a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2025r., poz. 1338 oraz Uchwały Nr XLV/284/2010 Rady Gminy Buczek z dnia 10 listopada 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Przeprowadza się konsultacje w sprawie przyjęcia rocznego „Programu współpracy Gminy Buczek z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”. 2. Celem konsultacji jest poznanie stanowiska sektora pozarządowego w zakresie projektu rocznego „Programu współpracy Gminy Buczek z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”.
§ 2. Termin rozpoczęcia konsultacji ustala się na dzień 23.10.2025 r., termin zakończenia konsultacji ustala się na dzień 07.11.2025 r .
§ 3. 1. Konsultacje przeprowadza się z wykorzystaniem formularza, który stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia. 2. Wypełniony formularz należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 listopada 2025 r. w jeden z wymienionych niżej sposobów: 1) osobiście: w godzinach pracy Urzędu Gminy w Buczku: - pon. od 8:00 do 16 - wtorek – piątek od 7:30 do 15:30; 2) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@buczek.org.pl; 3) za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres: ul. Główna 20, 98-113 Buczek.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025